tisdag 29 juni 2010

Solskydd Aussies finest 50+


Jag har letat på nätet för att få tag i solskyddsskärmen Aussies finest till barnvagn / sulky (och som man även kan sätta på bilbarnstol). Jag har bara hittat ett ställe på internet som säljer detta solskyddet och trott att det skulle vara svårt att få tag på till ett billigare pris. I nätbutiken kostar det 299 men då tillkommer frakt på nästan 100 kr så det blir 399 och det tycker jag är dyrt. Dessutom verkar det vara tillfälligt slut just nu i den butiken. Blev så glad när jag igår hittade det i en babybutik i Kalmar för 279 kr. (Vi är i Kalmar på semester nu.) Vet även att en vän köpt det i butik i Malmö för ungefär samma pris. Tror att de finns i många babyaffärer fastän det inte står med bland deras varor som man kan se på internet.

Butiken där jag köpte det heter Best Toys & Baby. Har testat det på sulkyn och det verkar vara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar