lördag 12 juni 2010

Handla extremt billigt!

I det första inlägget i den här bloggen skrev jag att jag skulle berätta hur man kan köpa 12 klädesplagg + ett lipgloss och en ögonskugga för 376,50 kr. Det ska jag berätta nu!

Jag hade fått ett erbjudande av La Redoute i brevlådan om 40% rabatt på valfri vara + fri frakt + lipgloss + ögonskugga. Jag kikade in på deras hemsida och såg att de hade massor av bra nedsatta priser så jag beställde bl.a. 3 fina babylinnen (finns fortfarande kvar!) för sammanlagt 31 kr, alltså ungefär 10 kr/st. Hittade också en del snygga sommartoppar till mig själv för 79 kr/st.

Man hittar ofta riktiga fynd på Internetsidor som La Redoute, H&M och Ellos. Ett tips är att prenumerera på deras nyhetsmail och få hem erbjudande i brevlådan, vilket gör att man har koll på när det är rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar