måndag 5 juli 2010

Gratis bilder hos Fujidirekt!


Min mamma fyller år på fredag och då tänkte jag bl.a. överraska henne med en inramad förstoring av ett foto på hennes barnbarn. Jag ringde runt för och höra vad en 20x30 bild skulle kosta på några ställen som ligger nära och fick då besked att det skulle kosta 50 kr. Jag kollade vidare och insåg att det blir billigare att beställa på nätet även om det tillkommer fraktkostnad. Hos Fujidirekt kostade en sådan förstoring 9 kr + frakt 29 kr: summa 38 kr. Då får jag bilderna hem i brevlådan och behöver inte ägna tid åt att ta mig till närmsta stad.
Dessutom hade de ett erbjudande just nu där man fick bilder gratis så jag beställde 99 (11x) bilder utan att betala något för det! :-)


Alltså för 38 kr fick jag 1 förstoring och 99 vanliga bilder plus fraktkostnad betald. Fantastico!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar